+420 725 662 539 info@jangerenda.cz

Občas se zamyslím nad tím, proč jsem si vlastně na začátku své mé kariéry vybral zrovna Partners? Odpověď jsem vysvětlil v předchozím článku. Hned vzápětí se však nabízí otázka další, a to proč jsem Partners zůstal věrný, když vím, že by po mně dnes sáhla každá druhá společnost?

Upřímně jsem nad tímto problémem nikdy nijak obzvláště nedumal. Nicméně po malém zamyšlení jsem zjistil, že těch důvodů, proč jsem v Partners, je vlastně více, než bych čekal.

Už od začátku mi byla Partners sympatická tím, že měla jasně daný cíl a strategii. Dnes to vidím tak, že to, co společnost měla v plánu před 5 a 10 lety, tak se vše buď naplnilo, anebo se blíží ke zdárnému konci. A díky tomu samozřejmě vím, že co má v plánu společnost nyní, tak se s velkou pravděpodobností naplní i v příštích letech. Jsem moc rád, že se s vizemi společnosti mohu stále ztotožňovat.

Ať už jde o důsledné interní kontroly kvality poradců, vytváření nízkonákladových produktů, rovnost provizí u produktů z jednoho oboru, důraz na servis klientů, řešení i produktů, s nimiž se poradci z jiných společností ani nenamáhají pro jejich malé provize. Velmi pozitivně vnímám také vybudování klientských center, aby měli klienti možnost osobního vyřízení toho, co potřebují a zejména nabídku podnikatelské příležitosti podobě franšízového modelu podnikání. Velmi si vážím také propracovaného IT systému, který mi pomáhá na nic důležitého nezapomenout a pomáhá mi zvládat se včas postarat o každého klienta.

Udržení vize měnit a kultivovat finanční trh, která se zpočátku zdála velmi naivní, se firmě povedlo splnit i díky lidem, kteří ve firmě působí na těch nejvyšších postech. Jsou to velké (pro mne) osobnosti a vzory. Od mého prvního semináře až dodnes, je pro mě inspirací můj dnes už ředitel Petr Welsch. I po deseti letech s ním spolupracuji a je pro mě studnicí informací a motivace.

Společnost je pro mě sexy také tzv. strategií modrého oceánu. Přiznám se, že na začátku jsem to nevnímal nebo spíše nevěděl, že plujeme po modrém oceánu. Strategií modrého oceánu můžeme chápat tak, že konkurence není brána a chápana jako konkurence a společnost udává svůj vlastní směr trhu, vidí dopředu (jak se říká, že vidí za 3 kopce) a na většinu změn na trhu je připravena.
Partners beru jako můj životní styl. Nerozděluji osobní a pracovní život. Myslím tím krom toho, kdy se věnuji sám sobě, rodině a přátelům. Příležitost pro podnikání totiž může být kdekoliv a kdykoliv. Oblek beru jako své „montérky“, vzdělávání se beru jako automatickou věc. Jsem vděčný za to, co dělám a věřím, že se má píle a vytrvalost odráží na kvalitě mé práce.

admin